The City

Shopping och fika i staden denna lördag. Spenderat hela dagen i staden med Max och hans bror Vincent. Mycket trevligt. Gick i en mängd olika butiker, lunchade på Sushihuset, följde med när båda klippte sig på frisörsalongen Baresso och det blev väldigt snyggt och stiligt! Träffade på Emily som jobbar inne på Filippa K och som är min gamla dansledare som jag hade på Kristianstadsflickorna, riktigt trevligt att träffa henne då jag inte gjort det på ett bra tag.
Vi gick också och tog en fika på Fresco där jag tog en chokladboll och en av witamin wells nya smaker med passion och citrus, mycket fräsch och god smak.
Blev lite shopping också för min del inne på Weekday där jag hittade en söt tygkasse med den klassiska weekday-loggan på. Och en present till min kära syster som fyller år i mars.

Kommentarer
Postat av: Fanny Ekstrand

Min Stockholmsguide ligger uppe på www.fromparistostockholm.se nu! Hoppas att du gillar den! :)

2012-02-26 @ 13:01:24
URL: http://fromparistostockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0