Nionde januari

Igår var det en mycket bra dag! Var på intervju hos barnflickan Stockholm som kändes väldigt bra och lättsam. Drack latte i söta muminmuggar och svarade på frågor. Hade en intressant föreläsning om format- TV i skolan och det bäst av allt var att jag fick jobbet som skribent!! vilket innebär att jag ska på training på måndag här i Stockholm. Det är mycket roligt som händer just nu och jag älskar det!

Jag har också fått det bevisat för mig att jag kan klara av saker och ting om jag vill, även saker som kräver mod och tro på sig själv! Skrev en testrecension och skickade in mitt cv. Så nu ska jag alltså extrajobba som frilansande skribent i en månad och både skriva och fotografera vilket är två saker som jag tycker om väldigt mycket. Är en estetisk person! Det kommer bli en bra erfarenhet och framförallt en bra punkt att ha med på cv:t. Frilansande skribent vid 19 års ålder är inte så pjåkigt.
Hämtade också ut min beställda bok om nätverk och stater på engelska. Tog ganska snabbt av bokomslaget för under det så döljde sig en svart bok med turkosa lite glansiga bokstäver. Personligen så tycker jag att böckerna blir så mycket snyggare utan omslag.

Kommentarer
Postat av: Fanny Ekstrand

Grattis! Kul för dig!! :)

2012-02-12 @ 21:26:34
URL: http://fromparistostockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0