Min Måndagsmorgon

Måndagsmorgonen börjar jag med i sängen med datorn i knäet. Precis som det ska vara! behöver mycket tid på morgonen då jag hämtar inspiration och kraft för dagen och kanske även för resterande dagar i veckan. Har nu avverkat 4:e avsnittet av stylisterna, tidningen modeflickan och flera bloggar. Nu ska jag ta lite frukost så att jag får lite energi och sen blir det nog en dusch och därefter ska jag styla dagens outfit på mig själv.
Bjuder på en gammal bild på mig dagen till ära.

Nu när jag knappt shoppar något nytt så får man tänka nyskapande av de plagg och accessoarer man har i sin ägo. Kanske kombinera två plagg man inte har haft tillsammans förut osv. Personligen så vill jag ha någon liten förändring nästintill varenda dag för då mår jag bra, jag mår så himla bra när jag är nöjd med mitt klädval och känner mig bekväm i mig själv. Längtar därför till våren som så många andra också gör vid den här tiden på året. Just för att man kan bära mer inspirerande outfits, tunnare plagg och mer färg. Den här våren kommer jag bära mycket färg men också bryta av det med vitt, grått, beige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0