When The Dancer Becomes The Dance.

Satte på mig dansvänliga kläder och lät musiken bli till känslor och rörelser och dansade som om det inte fanns någon morgondag. Så otroligt skönt att släppa allt och bara vara i nuet för ett tag. Kände verkligen att jag behövde det och visst fanns passionen för dansen och styrkan kvar i kroppen. Efter att endast ha lägenhetsletande i tankarna och den ständiga oron vart vi kommer bo någonstans i höst tär på en och idag kände jag för att dansa och det kan jag säga att jag gjorde. Det är det bästa sättet att rensa ibland negativa tankar i huvudet, när jag har för mycket inom mig så dansar jag. 
Lyckades ta några bilder på mig in action med Photo Booth så kvalitén är inte precis den bästa men vad gör det när allting kommer kring. 
 
 
Jag är en dansare, därav mitt bloggnamn: ldancer.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0