Victoria´s Secret

I en av mina födelsedagspresenter döljde sig detta kit ifrån New York som jag fick av min syster Linnéa och hennes pojkvän Karl. En mängd olika produkter med helt fantastiska dofter. Hur låter t.ex. strawberries & champagne, Amber Romance och Coconut Passion? mycket bra i mina öron iallafall. Så nu ska jag boosta mig själv med dessa produkter i höst. Har provat parfymen med kokos och vaniljdoft än så länge och den är fullkomligt underbar. Så nu ska en doftexplosion ifrån Victoria´s Secret entra badrumshyllan!
 
Den fina klassiska randiga rosa Victoria´s Secret-påsen kom dock inte med på bild, men ja ni vet nog hur den ser ut vid det här laget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0