Med Hälsan På Topp!

Träning, ja hur underbart är det inte! jag har dock varit dålig på att träna på sistonde, har blivit några träningsövningar och dansimprovisation, när jag kör improvisation brukar jag sätta på mig mina bästa lurar(urbanears) och gå all in! , men nu har jag bestämt mig för att träna minst 3 gånger denna veckan och då varva dans, styrkeövningar och löprundor och då självklart äta bra mat. Något annat jag är mindre bra på är att äta många mindre mål om dagen så det ska jag också bli bättre på. Känner att min kropp saknar att vara stark och vig igen, fast vigheten finns där, jag behöver bara stretcha lite mer. Blev så inspirerad när min syster Emilia pratade om hur hon mixade olika smoothies och tränade så fort tilfälle fanns så nu ska jag hitta tillbaka till mina gamla rutiner igen. Efter att ha läst ToppHälsa är jag nu inspirerad att komma igång! Jag tränar verkligen inte för att gå ner i vikt utan för att bygga energi och muskler så att man orkar mer. Let´s go!
 
 
 
 
 
 
 
 
inspo-bilderna kommer ifrån wehearit och sofis snapshots
 
Så idag ska jag ladda min rosa iPod, plugga in hörlurarna i öronen, snöra på mig träningsskorna och springa en runda i skogen. 

Kommentarer
Postat av: Jessica Juanita

VIIIG, får ont i ryggen ;))

Välkommen och spana in min nya blogg :) Hoppas du får en fin dag!
Ha de bra !

2012-08-06 @ 11:34:55
URL: http://jessicajuanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0