Ny Dag, Nya Möjligheter

 Köpte med mig örtte med pepparmintsmak som jag tänkte förtära varje kväll framöver, bästa sättet att avlsuta dagen med och gärna samtidigt som man vilar ögonen på en bra chic-lit bok.
 
Kockade ihop lite god och nyttig lunch på det som fanns hemma. Bulgur med stekt paprika, skinka, morötter och lök och en sås på creme fraiché och eldigt örtsalt. Himla gott. Annars har jag fått en del gjort idag då jag har tränat, brände av ett svettigt improviserat danspass här hemma, tvättat, mejlat på lägenhetsannonser osv. Fick även ett samtal från barnflickan sthlm så ska dit imorgon och kolla igenom vilka familjer som söker barnvakt nu i höst. Så roligt! Nu är det dags att vila ögonen på fashion i tidningsform! Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0