Inreda Mera

En likadan maskros hänger i taket hemma hos oss. Älskar den! 
 
Likadana svartvit-randiga muggar kan man hitta i vårt köksskåp. Kreativt att plantera kryddväxter i dem.
I badrummet är det fint att placera fina snittblommor och på handfatet får det gärna stå fina tvålar.
 
I köket vill jag ha vitt och svart.
 
Och slutligen en mysig balkong. 
 
 
Som ni vet vid det här laget så älskar jag att inspireras av inspirationsbilder ifrån olika hem på hemnet. Alltså verkligen älskar. Har fått stryka lägenhetsvisningen ikväll på grund av att den redan har blivit uthyrd.. inte alls roligt då det börjar närma sig sista augusti. Väntar på svar ifrån den på södermalm som vi kollade på igår. Inte för att jag kommer att ge upp men det är tungt när man får bakslag, fast det gör också en starkare och jag tror att det finns en mening med allt som händer i livet. Det var helt enkelt inte meningen att vi skulle bo i den lilla 1:an på östermalm. Så vad väntar då runt hörnet. Förhoppingsvis något mycket bättre! Ja, det är optimisten Lovisa som talar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0