Barnvakt & Shopping

Tisdag. Gick upp med tuppen vilket det var alldeles för längesedan jag gjorde. Såg Stockholm vakna till liv genom tunnelbanans fönster. På dagens agenda stod nämligen barnvaktsjobb i Järfälla till en liten gullunge med det finaste namnet, nämligen Lovisa. Myste, lekte och fixade välling. Så det var inte så farligt att gå upp kl 06.00 även fast jag brukar sova till 9-10 om morgonarna. Efter barnpassnignen kikade jag lite på COS där jag fyndade ett par mossgröna strumpbyxor som kommer bli perfekta till hösten. Så fina! kikade på några av mina önskningar som jag önskat mig av min älskling. Och även på en mycket fin kappa med skinndetaljer. 
 
 
Svepte endast lite concealer under de trötta ögonen. Och håret ja de var så lockigt när jag vaknade upp på morgonen så det fick sig en lite dos spray bara. 
 
Gröna ben i höst är poppis! 
 
Den fina kappan med skinndetaljer. 
 

Kommentarer
Postat av: Max Orsén Thomsson

Man ska inte Shoppa när det är mindre än 5 dagar tills man fyller år!! :D

Svar: hehe, nä jag vet! men strumpbyxorna står inte på önskelistan och sen tänkte jag ha dem på lördag kväll :)
Lovisa

2012-08-21 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0