augusti nummer nio

 
Är en seg tjej idag, tog sovmorgon och gick upp vid sisådär 10. Hörde lite yrvaket att jag var världens finaste tjej och om jag ville somna om när min fina klev upp ur sängen. Möttes sen av en lapp och en to do list i köket. Nu sitter jag vid skrivbordet och funderar på vilken dagens träningsform blir. Kanske dans eller jogging. Tror det lutar åt dans. Imorgon kommer min låtsassyster Cajsa upp till Stockholm så det ska bli himla kul! blir en fredagkväll med godis och bio vilket låter väldigt bra i mina öron. Jag behöver väl inte nämna att jag ser fram emot denna helgen.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

låter himla mysigt!

Svar: Det var himla mysigt att gå på bio och köpa med godis från min favoritgodisbutik Caramella:)
Lovisa

2012-08-09 @ 17:37:43
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0