Puppies

Har snöat in mig på söta små hundar. Hade mer än gärna haft en hund här just nu bredvid mig i skrivande stund. En liten familjemedlem. Några raser jag tittat lite extra på är långhårig chihuahua och mini mops men även några blandraser. när jag var mindre drömde jag om en egen dalmatin. När mamma sa bestämt nej så hade jag istället ett dalmatingosedjur, väska med dalmatiner på, min favoritfilm var 101 dalmatiner och jag hade en barbiedocka med tillhörande dalmatin. jag fullkomligt älskade den hundrasen och kunde nte förstå varför jag inte kunde ha en egen. Liten och naiv som man var. Det fanns till och med en som hade en dalmatin i samma lägenhetsområde som vi bodde i och jag minns att jag alltid frågade vad den hette då jag aldrig kunde komma ihåg det. Jag tycker fortfarande att de är så himla fina men nackdelen med dem är att de blir så stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0