Påskhelgen,

Min påskhelg har inkluderat fint vin, chokladdoppade jordgubbar, vindruvor och annat smått & gott. Goda middagar och ett påskägg med godis såklart. Dock ingen traditionell påskmat här hemma hos oss, men det gör mig ingenting då jag inte är så förtjust i den.
Det enda jag dock saknar är min fina familj, mina systrar och att få fira den i mysiga Skåne men jag har haft en fin påskhelg tillsammans med min fina än så länge och vi har även haft våra första påskkärringar som ringde på dörren, tur att vi hade godis att ge dem då de var så söta!
En påskbild ifrån påsken förra året.
Så härligt att solen värmer genom fönstret, tur att man bor på solsidan, hehe. Nu är det bara värmen som saknas för det är fortfarande kyligt utomhus.
Påskpuss!

Kommentarer
Postat av: fanny Ekstrand

Det verkar som om du haft en underbar påskhelg! Och vad roligt att få gå vising för modeflickan, grattis!!

2012-04-09 @ 10:29:13
URL: http://fromparistostockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0