Oförutsägbara Onsdag

Äntligen onsdag! dagen jag har väntat på ett bra tag nu. dels för att pengarna kommer in på kontot och för att jag ska träffa Ellinor över en fika som också har skrivit för Yelp. Resterande del av dagen ska jag spendera i city med älsklingen. Vi ska b la checka in nya MOOD Stockholm (den nya gallerian) på min begäran. Är lite nyfiken på den och tror att juiceverket har bra uppfriskande grejjer. Det blir kanske ett lampköp idag också. Då min drömlampa ligger ute till salu så kanske kanske den blir min. Ska även kika på väskan ifrån Monki, den jag har bloggat om några inlägg ner. Det är lill-lördag och jag har en stark känsla av att det här kommer bli en mycket bra dag.
Trevlig Onsdag alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0