L. O. V. E

Under denna helgen har jag erfarit hur bra jag har det tillsammans med min underbara pojkvän vid min sida. Min kärlek. Då vi varit tillsammans dessa dagarna utan att ha behövt åka till skolan eller jobbet och att kunna äta sena morgonfrukostar är så himla mysigt! annars har min älskling redan åkt till jobbet när jag går upp för att äta frukost. Dock har han varit så fin att han har dukat fram de mesta av frukosten och även lämnat en lapp med fina ord som, "Du gör mig lycklig varje dag". Jag blir alldeles varm i hjärtat av att läsa sådana enkla ord. Kan tänkas vara kliché-artat och säga att jag är så himla lycklig, men det är fullkomlig lycka jag känner just nu.
En lycka som inte nådde mig för några år sedan. Det är skrämmande att ha hittat sin kärlek och att någon människa besvarar ens kärlek så som Max gör. Han stärker mig med sina fina komplimanger, han påpekar min klumpighet och glömska med ett leende och att jag är lite småknäpp ibland. Han kallar mig för smulan eller smulis då jag smular väldigt ofta, framförallt i sängen vilket han ofta påpekar. Han peppar mig när jag känner mig svag och han låter mig plocka ner jordgubbar i korgen på ICA för att jag är värd dem. Bara sådana småsaker gör mig bubblig i magen. Jag kan verkligen vara mitt "rätta jag" tillsammans med honom. Och det är viktigt att man vågar det. Även fast att han är en aning pedantisk och gärna går runt och småfixar och städar i vårt hem så är det också charmigt.
Han är en mogen, fin, snygg och trevlig kille och jag gillar mogna ordentliga killar som har stil. Fyra kategorier han faller inom. Det må också vara så att kärlek uppstår vid första ögonkastet, dock var det inte så i detta fallet men han må ha de finaste bruna ögonen som man gärna fördjupar sin blick i och jag älskar honom över hela mitt hjärta, där han har en hedersplats.
One day, someone will walk into your life and make you see why it never worked out with anyone else♥

Kommentarer
Postat av: Annica JoHansson

Va glad jag blir av att läsa om din lycka Lovisa! Det kommer verkligen från hjärtat....både dina ord om Max och min glädje över att du har det bra! Det är du verkligen värd! Varenda sekund! Känns väldigt bra att du har hittat en så fin kille som Max:o)



Massor med Kramar

2012-04-10 @ 22:44:15
Postat av: Karolin

Härligt att läsa om fin kärlek. Stor kram

2012-04-11 @ 16:20:30
URL: http://thecityoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0