Lite Shopping i City

Var som sagt och kikade in i den nya gallerian igårkväll och jag måste medge att det kändes fint och fräscht men det var en aningens tomt vid den tiden vi gick runt i butikerna. Inte för att det är något negativt utan jag tycker snarare att det är skönare att shoppa på eftermiddagen/kvällen, dels för att det är mindre folk att trängas med och dels för att expediterna känns trevligare. Nu för tiden går jag gärna till inredningsbutiker än klädbutiker så fick upp ögonen för POSH Living som hade mycket fint till hemmet. Fick med oss en väldigt god tvål från L:A bruket med doft av citrongräs som kan användas till både händer och hela kroppen.


Ny favorit i badrummet helt klart. Köpte även två olika sorters te på Bönor & Blad. Mitt val blev grönt kärlekste med små söta hjärtan i och Max valde monseiur earl grey. Valde några färgglada macarons också. Vi shoppade också några välbehövliga saker på ordning och reda b l a pennburk, pennor, block och förvaringslådor. Och jag passade på att införskaffa en nya kalender också och det fick bli en röd sådan denna gång.
Fick även med mig ett fin klädesplagg ifrån H&M trend och det var jag inte ensam om att tycka då expediten gärna ville uttrycka hur fin denna tröja är.
Så himla fin är den och en liten detalj som inte syns på bild är blixtlåsen i ryggen. Gillar att den inte är helt vit och att den är vippig nertill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0