Inredningsdrömmar

Inredning. När jag bodde hemma tittade jag inte så mycket på inredningsprylar och hade inte så stort intresse för det. Något som jag dock var säker på var att jag skulle ha det modernt i mitt hem, det kunde jag drömma om. Mycket vitt och stilrent. Nu när man bor i en lägenhet och inte längre hemma så har inredning väckt ett mycket större intresse hos mig. Just nu drömmer jag om vita golv och väggar och fantastiska designmöbler, en smeg kyl, brödrost från Dualit, en skön och klädsam matta, en bordslampa från kartell, ny soffa med säschlong, ljus med text ifrån H&M, inramad affisch på väggen, ett modernt soffbord mm. Ja listan på dröm-inredningsprylar kan göras lång men det är bra att ha drömmar. Golvlampan nedan hade gjort sig riktigt bra bredvid soffan i vardagsrummet som mestadels går i svartvitt.
En lampa från Mio med STIL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0