Ett Regnigt Stockholm

Regnet faller ner utanför fönstrena och jag ligger kvar i den sköna, varma sängen med sisådär åtta stycken kuddar och två täcken. Vaknade av att jag är förkyld och nyser ett antal gånger innan jag beger mig ut till köket för att ta mig ett stort glas kall juice och bre två nutellamackor. När det är världens tråkigaste väder ute så är det perfekt att läsa en bok. Jag älskar att läsa böcker, framförallt chic-lit. och på tal om böcker så har Isabella Löwengrip släppt sin andra bok Isabellas Hemligheter som jag vill införskaffa och placera i bokhyllan. Då den första boken riktade sig till en yngre målgrupp riktar sig denna istället från 20 år och uppåt vilket känns mer passande.
Pic: Wehearit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0