En dos Fashion

Har nu tagit mig igenom senaste numret av ELLE och detta omslag pryder top model-vinnaren Alice. Fint! Fredagen den 13, är det då man ska vara extra uppmärksam för att inget otursdrabbat ska hända en? Den stora otursdagen nr: 1. Väntar på att posten ska dyka upp, för förhoppningsvis så kan jag hämta ut min parfym idag. Och då min syster Linnéa sagt att jag kommer älska den så känns det inte lika nervöst längre. Är lite skeptisk till att beställa parfymer på nätet som man inte har doftat på i verkligheten. Och på tal om goda dofter och fina parfymflaskor så döljde sig ett litet doftprov på parfymen L'eau de Chloé i tidningen. Riktigt frisk och fräsch doft som är perfekt att bära på vardagarna. En doft med inslag av citrus, patchouli och ros. Då jag bär den på handleden i skrivande stund vet jag vad jag pratar om.
Ha en fin sista vardag ni fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0