En dos Egoboost

Sedan jag bloggade sist har jag lekt med iPad 3 (paddan), Max fina jobbvinst som han hade med sig hem i fredags. Svårt att hålla fingrarna i styr från den och den är perfekt att spela på och döda tid med. Jag har nu snöat in mig på Rumble och Drawsomething så är det någon som vill utmana mig så hittar ni mig under namnet hanssonl.
Annars har jag brottats med min hemtena om kommunikation och letat efter tidningen Egoboost på alla tänkbara ställen i området där jag bor. Efter att ha varit på säkert fyra olika ställen hittade jag den tillslut efter vi hade storhandlat.
Har också gjort en beställning på lite saker som ska upp till lägenheten från hemmet i Skåne. En vinkaraff, två sorters drinkglas, strykjärn och en strykbräda. Sådana bra och ha saker. Nästa vecka kommer pappa upp till oss så då bjuds det på middag här hemma. Trevligt värre!
Första gången man storhandlar med en iPad då man kan skriva inköpslistan på den och ta bort sakerna efter hand som de har hamnat i kundvagnen. haha, fick några blickar men vadå, varför inte ta moderniteten till en ny nivå.
vad har er helg innehållit?

Kommentarer
Postat av: gaithri

Speciellt vi medievetare måste ju utnyttja tekniken till max xD

2012-04-01 @ 20:37:52
URL: http://baddream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0