Cinnamon buns

Söndagsbak på kvällskvisten slår aldrig fel. Kom på att jag inte bakat egna kanelisar någon gång utan endast med Annica. Nu bakade jag dem i och för sig med Max så jag har fortfarande inte bakat några helt själv. Jag älskar kanelbullar och nu är vår lilla frys full av sådana härligheter. Mums! ska plugga och sen ska jag ut en runda. Har laddat ner appen runkeeper så nu får träningsskorna åka på!
Ny vecka, nya möjligheter. Eller som man också kan säga, glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Kommentarer
Postat av: julia SVARAR

Tror modellen heter Nike Womens Free Trainers Free Winter Sneakers! xx

2012-04-16 @ 18:20:45
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se
Postat av: Annica JoHansson

Dom såg ju jättefina och goa ut!!Va duktiga ni är! Kan känna lukten ända hit nästan:o)

2012-04-16 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0