Lite stockholmsnytt

Kunde inte motstå detta fina armband när jag gick in en sväng på H&M vilket jag inte skulle ha gjort för där fanns det fina stickade perfekta höstkoftor och billiga och fina höstskor som jag ville betala för och gå ut med i en shoppingpåse och ta med mig hem.
förutom att strosa runt i H&M butiken så mötte jag upp min barndomskompis Nichole som jag inte har träffat på år och dar, och några vänner till henne. Tog en drink på OCH Himlen Därtill längst upp i skrapan. en otrolig utsikt över storstaden där uppe ifrån kan jag lova. något som jag saknar är dock min kära kamera som är hemma i Skåne, min familj och mina fina tjejer! men jag måste medge att jag gillar Stockholm.
annars då, det är mycket läsning i skolan och intressanta föreläsningar dagligen. förutom idag då jag har en ledig dag. dock inte från plugget för imorgon är det dags för ett seminarium där man ska presentera ett kapitel ur boken medierna och moderniteten. förövrigt så tillbringar man mycket av sin tid på tunnelbanan, pendeltåg you name it. det är nackdelen med den här fina staden, att det kan ta lång tid att ta sig till de olika stadsdelarna.
nu ska jag bege mig ut på en promenix ner mot vattnet här i abrahamsberg. Efter det ska jag änga min fulla koncentration åt den kära medieboken som jag ska läsa till ögonen går i kors.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: TACK så mkt!

2011-09-09 @ 10:14:45
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram

2011-09-10 @ 20:25:12
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0