The autumn is still here

andra dagen på den här veckan och jag har haft en föreläsning om hur man skriver en essä, viktiga punkter som ska finnas med och tips som är bra att ta till sig osv. har nämligen en hemtentamen som är just en essä som ska lämnas in i slutet av nästa vecka. och på fredag är det dags för litteraturseminarium och även tjejmiddag hemma hos Nichole och girls night out på det! äntligen ska jag få uppleva stockholms nattliv! spännande.
det känns som att jag håller på att bli sjuker. vill inte och har inte tid att vara det, så jag hoppas innerligt att det bara är kortvarigt.. annars då, jag njuter av höstens brandgula löv som träden är beklädda med och jag är mer kär än någonsin.

lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0