Let's do a twist and make a list,

Vad gör du just nu?
sitter med min pokjväns vita mac i knäet och läser lite bloggar och håller mig uppdaterad på facebook.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
om ett år bor jag fortfarande kvar i Stockholm och studerar på Södertörns Högskola. jag tror att jag fortfarande har kvar min blogg och förhoppningsvis har jag utökat antal läsare bland statistiken.


Vad ångrar du, om något, i livet?
om jag ska ångra något i mitt liv så ångrar jag att jag inte sökte till Lunds Dans och Musikalgymnaisum en gång till när mina andra tjejkompisar gjorde det.


Hur kommer du gå klädd i vinter?
jag kommer klä mig i stickade tröjor, tajtare jeans, mössa, mysiga vantar, boots, stor mysig halsduk virad runt halsen och en stor och varm men modertiktig vinterjacka med en lite större pälskant runt luvan som ytterplagg.


Vilka 3 saker är du beroende av?
iPhonen, min pojkvän och min pojkväns happy socks.


Har du någon dold talang?
jag kan sjunga lilla snigel med stängd mun, om det nu klassas som en dold talang.


Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
umgicks med min pojkvän och var inne en sväng i staden. den här helgen blir det ev. lite shopping, biokväll med pojkvännen och pluggande.
Vad har du på dig just nu? ett par röd och vitprickiga happy socks, ett par svarta byxor från rut mfl, vit och orange klocka från fewsome, en vit lite transparent blus från veromoda och en svart stickade tröja från h&m över det.

Bästa skönhetsknep? drick mycket vatten och rengör ansiktet varje kväll, vilket jag dock är lite dålig på ibland.

Vilka är dina dagens planer? åka in till city, laga en middag och biokväll. 

Vad äter du helst inte? skaldjur, svamp och ägg. 

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?


1. Sofis snapshots
2. Shopalicious

3. Hanna och john

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
nej men i ett år, dock tog det slut några gånger emellanåt.

Bästa staden/landet du besökt
Bästa staden måste nog vara London eller Palma och på bästa land svarar jag nog Thailand och Italien.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Cameron Diaz.

Tror du på gud?
nej jag är inte särskilt troende.

Vad är din största rädsla?
jag är lite rädd för döden och att någon närstående ska gå bort.

Nämn en sak du aldrig provat på:
droger som knark och sånt där.

Vilka är dina favorit namn?
Tjejnamn: Filippa och Chloé och pojknamn: Emilio och Maximilian

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
just nu vill jag bo här i Stockholm i framtiden och då vill jag gärna bo i en stor ljus modernt inredd lägenhet med högt i tak och stora fönster. kanske någonstans på söder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt du är som lät mig vara med på din fina lista :)

2011-11-02 @ 12:51:22
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0