A lovely day with cinnamons,

som ni säkert redan vet vid det här laget så är det kanelbullens dag idag. eller ja i fyra minuter till för att vara exakt. dagen då den übergoda bullen står i centrum och skyltas om till höger och vänster. idag har jag befunnit mig i nacka strand och fått mitt hår fixat av max syster och det blev jättefint, på södertörn, på pendeltåg, på bussar, på coop och i lägenheten. en härlig dag med riktiga höstkänslor.
jag har även fått en liten present i en guldig påse av min kära pojkvän som han hade åkt och lämnat till mig utanför min port, nu för tiden kommer kärlek i en guldig påse. hur fin får man vara? det är underbart att vara kär.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Spännande att du läser på JMK. Allt bra idag då? :)

2011-10-05 @ 07:30:39
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0