Escalier i fina kvarter

För cirkus en vecka sedan blev jag bjuden på god lunch på Escalier av min kära pojkvän. En relativt nyöppnad restaurang uppe i sturegallerian.
Med en mysig och rustik miljö med mörkbruna möbler och stora växter placerade i hörnen känns restaurangen väldigt inbjudande.
bilderna kommer ifrån sturegallerians hemsida.
och det finns ett ganska bra utbud av goda rätter på menyn. nu är jag inte så förtjust i fisk och skaldjur och sånt där som kommer ifrån havet men de har såklart kötträtter också. jag åt vildsvinsfilé med hasselbackspotatis, äppelgele och någon god sås till. så gå dit och unna er en god matbit. ni kommer inte bli besvikna!
by the way så ska jag förtära italiensk mat ikväll, pasta med pesto och ceranoskinka. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0