Välkomnar er in på min nystartade blogg

Nu är det såhär att jag har haft mycket att göra i skolan och sen har jag också funderat lite fram och tillbaka på att byta bloggdomän och plattform. Så idag tog jag tag i det och nu hittar ni mig här! jag ska verkligen försöka uppdatera ofta och med många bilder. Jag har ju en riktigt fin och bra kamera så på det planet så kan jag få bra bilder. Hoppas verkligen att ni hänger på och jag välkomnar er ännu en gång hit!

och på tal om något annat så finner ni en av mina fina systrar på blogg.se startsida! där hon har fått äran att bli veckans blogg. Så kika in där vettja.

Puss

Kommentarer
Postat av: Keilia

Hoppas du haft en fin kväll :) Läs gärna min blogg :)

2011-05-26 @ 22:54:41
URL: http://kilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0