This weekend

 

spexiga tjejer

bästa platsen

 

Min helg har innehållit födelsedagsfirande då min lillebror fyllde 10 år,  tårtbakning, studsmattehoppning, eurovision song contest och en massa kids. väldigt mysig helg! bjuder på en bildbomb som är tagna med min bästa kamera. invigde studsmattan för i år och jag hade glömt hur roligt det var att hoppa. annars har jag också laddat ner en träningsapp på min iPhone, nike- training club som innehåller en hel del work out övningar. så nu ska det tränas hemma i veckorna! och det bästa av allt är att den är gratis. så ni som ännu inte gett upp om den efterlängtade strandkroppen 2011 eller som bara tycker det är roligt att träna, ladda ner appen vettja!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gör det! :) Och Lycka till!



Fina bilder! :D :D

2011-05-15 @ 14:52:06
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: felicia

jaa fina bilder!! mer sånt!!

2011-05-15 @ 16:48:36
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0