The girl and the robots

 

en bild på mig från mitt solo i min koreografi som handlar om en vanlig flicka och robotar som hon styrs av. och flickan blir alltmer en robot i slutet av dansnumret. låten som var robot och maskininspirerad hade en kille i min klass skapat.

 

robotarna och jag in action på scenen.

 

jag trivs otroligt bra på scenen och har inte svårt för att gå in i de roller jag ska vara. tycker om att ta ut på rörelserna och förmedla olika känslor och budskap. på scenen blir jag någon helt annan. i danssalen är jag tjejen som gärna ställer mig långt bak, inte tar så mycket plats och känner mig osäker osv.

 

på scenen blir jag tjejen som vill synas, som tar ut på rörelserna, känner mig säker och har attityd. det är märkligt det där att jag trivs bättre och känner mig mycket säkrare inför så många människor. men det är något speciellt med att dansa inför publik och stå på scen. en fantastisk känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0