15

 

igår var jag på audition till grease musikalen som ska sättas upp på teatern i Kristianstad i september. väldigt nervöst men jag är stolt att jag tog mod till mig att gå dit och göra både dansprov och sångprov. så nu får man vänta på besked om man kommer med i musikal eller ej och även om jag inte får en plats så är jag glad att jag tog mig igenom det och ser det som en bra erfarenhet.

 

idag har jag och en tjej redovisat vårt projektarbete i danssalen som är baserat på några dödssynder. Det gick bra och det är så himla skönt att det är över! nu kan man lägga allt fokus på slutproduktionen istället, vilket är bra. jag har även fått inbjudan till balen som ska hållas i juni, åh vad kul det ska bli att få klä upp sig i tjusig klänning och smycken och fixa en fin håruppsättning. jag längtar


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- så fin bild!

2011-03-16 @ 19:51:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0