studentfirande

Nu är jag tillbaka igen, hos er fina läsare. hoppas att det finns några som går in här fortfarande. jag tog en trip till spotlife.se men jag trivdes inte så bra på den domänen. det har hänt en del sen jag bytte blogg. Jag har tagit studenten och lämnat c4 gymnasiet och tagit farväl av danssalen. på studentdagen som var helt underbar så fick jag jättefina presenter. många fina hemsaker, smycken, pengar, klocka, mobilskal, plånbok och fina blommor. är så glad att det finns så underbara människor omkring mig. känslan innan vi skulle springa ut från teatern var helt otrolig. om jag kunde göra om det igen så skulle jag gjort det utan tvekan. lite berg och dalbana känsla, innan man ska åka ner för ett stup. dock hade min klass det kortaste utspringet av alla klasser, haha. men det gjorde verkligen ingenting. studenten är en dag man ska njuta av varenda sekund. det känns fortfarande lite underligt att man inte ska tillbaka till trygga C4 i höst och att man ska fylla nitton år och börjar närma sig tjugo. oh my vad tiden rusar förbi.



musik & ljudproduktion och dans =ES3B



Lycklig studenttjej i centrum.


En del av fina männsikor i ES3B.


Alla fina danstjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0