2nd hand

 

Levi´s shorts.

 

 

 

Portföljliknande väska.

 

för lite mer än en vecka sedan, samma dag som jag hämtade mina betyg, åt tårta och hade en liten avslutning i aulan på C4 gymnaset mötte jag upp Felicia i staden och vi tog oss först igenom rean på hm och där lyckades jag hitta en mönstrad body bland alla reaplagg. sedan tog vi oss också till två second hand butiker där jag hade turen att hitta ett par gamla levis jeans som jag sedan klippte av till shorts och jag fick dem för en tjuga. och i den andra butiken hittade jag ett skärp och en väska, också dem två för tjugo kr tillsammans. billigt och bra för en föredetta student.


Kommentarer
Postat av: felicia

gött och fint!!

2011-06-20 @ 14:07:55
Postat av: Catja - Passion for fashion

himla snyggt!

2011-07-19 @ 00:12:35
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0