Seize The Day

 

dagens outfit bestod av en grå tröja- h&m, flätat skärp- monki och jeansshorts- second hand

hade lite äranden i staden idag och inhandlade också ett somrigt röd & vit-randigt linne och när jag skulle betala det i butiken så berömde expediten mina shorts då hon tyckte de var snygga.

 

tänk vad glad man blir av komplimanger! men jag är så glad av att jag ska på solsemester till Mallorca imorgon, så nu är jag extra glad! ska bli underbart härligt och jag ska njuta av varenda sekund. väskan är snart helt färdigpackad förrutom necessären och sånt som jag packar ner imorgonbitti, men annars har jag nog fått med mig alla uttänkta klädesplagg i min resväska.

blir ett uppehåll här på bloggen när jag är borta men när jag är hemma i Svealand igen så kan ni räkna med en riktig bildbomb med semesterbilder.

 

XOXO Lovisa


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: tack så mycket!

2011-06-28 @ 20:32:41
URL: http://alexandrasah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0