Kärleksbrev

Felicia tyckte att jag skulle vidga min vyer i boksortimentet då jag oftast läser chic lit böcker och kunde till och med tänka mig att läsa boken Elsas värld igen i väntan på sofi Fahrmans tredje bok om Elsa. men istället började jag läsa boken kärleksbrev som Felicia rekomenderade och drog fram. tur var väl det för den är så bra och den handlar om kärlek i allra djupaste form. så vackert! och nu kan jag knappt släppa den ifrån mig.. det jag vill ha sagt med den här texten är att bokomslag inte alltid är vad det tycks vara och jag tycker till och med att boken är finare utan omslag. men hädanefter ska jag inte dömma böcker efter omslagen.

 

vill ni läsa om djup och vacker kärlek så kan jag varmt rekomendera den boken som Nicholas Sparks har skrivit. ni kommer inte bli besvikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0