Skåneutflykt 27

 

Den härliga stranden.

 

Italiensk glass när den är som bäst. tog smakerna kokos och melon.

 

 

Lilla hamnen.

 

Tog en tripp med sommarkortet till Skanör/Falsterbo tillsammans med två av mina systrar. riktigt mysig dag då solen poppade upp på himlen efter alla dessa gråa och trista dagar. skåneutflykten innehöll god pastasallad och kokos och melonglass på det italienska fiket da Aldo, lite flanerande i små butiker och strandhäng med yatzyspel. åkte sedan till Lund och följde med Emilia hem till hennes lägenhet. och herregud vad fin den var. stilren, vit med högt i tak som jag gillar. känns bra att äntligen ha sett den då jag typ var den enda som inte varit där. lägger upp bilder från den lite senare då jag gick loss med min kamera och plåtade flitigt i rummen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0