Lite marint i vardagen

 

 

 

 

 

En bildbomb från dagens utflykt..

 

Kände mig lite kulturell när jag checkade in på marinmuseet i karlskrona. blev en liten spontan och mysig utfykt dit med pappa och Annica. besökte också det populära glasstället glassiären där man får mängder med glass även fast man beställer två smaker. dock var deras strutar inte så värst hållbara då jag råkade knäcka min rakt på mitten och glassen droppade stup i kvarten nerför den tunna våffelstruten och över min hand.. men jag fick en ny glass och det blev likadant med den så tillslut fick jag lägga den i någon plastformad båt. kände mig lite som ett barn som inte kan hantera en glass ordentligt. men det var en mysig dag i blekinge trots regnet som föll ner över staden.


Kommentarer
Postat av: Annica JoHansson

Jättefina bilder Lovisa! Va duktig du är;o)

2011-07-31 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0