Apartamento



Stilrent och vitt kök som jag gillar.





Tjusig kristallkrona upphängd i det höga taket.



bilder från Emilias nya lägenhet, och herregud vad fint inredd den är. högt i tak, mycket vitt och jättefina möbler. gick in i nästan varenda rum och plåtade inredningen, gick loss med min kamera kan jag säga. drack också en god smoothie på hallon och vattenmelon som hon fixade ihop lite snabbt. det blev en snabb visit då jag skulle ta tåget hem igen vid sju på kvällen. men nu har jag äntligen varit där och det känns bra då jag typ är den enda som inte sett den.

de möbler som jag fastnade lite extra för var matsalstolarna. snygga!

kan medge att jag blir ännu mer sugen på att ha ett eget place att få inreda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0