Modeinspiration

Den här outfiten faller mig i smaken. Den är enkel och snygg enligt mitt tycke. Har en liknande svart klänning och det är fint att addera ett brunt skärp i midjan.
Hittade en bild på en likadan tröja som jag har och som jag fick i julklapp av min syster. Bilden gör tröjan med hjärtmotiv betydligt mer rättvisa än vad min iPhone gör. Fick också ett par silvriga hjärtformade örhängen av min andra syster som passar bra till.
Slutligen fastnade jag också för den här bilden där tjejen är helt klädd i svart, vilket är en färg jag ofta bär till vardags. Så snyggt med svarta plagg. Ett säkert kort som alltid fungerar.
bilderna kommer ifrån stockholmstreetstyle vilket är en bra inspirationssida.
bilderna kommer ifrån stockholmstreetstyle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0