Julklappar part one

Jag är nu tillbaka i Stockholm efter väldigt mysiga juldagar nere hos min familj i skåne med min pojkvän. det var välbehövligt att åka ner dit efter all stress här i storstan. nu känner jag mig mycker mer avslappnad än förut och jag är riktigt lycklig.
tänkte visa upp mina julklappar jag fick på julafton, börjar med första delen så kommer resten upp här så småningom
så det här är några av dem:
silvrigt smyckesträd
höga orange shorts med volangkant i spets nertill från ginatricot
ljusblå marc by marc jacobs väska som man kan ha på tre olika sätt
svart petroffmössa med pälsboll
beige tröja med hjärtmotiv från H&M

Kommentarer
Postat av: elin

vad fina saker!

2011-12-30 @ 11:31:18
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0