Julemys i stockholm

i helgen var min fina syster uppe i stockholm och vi höjde julmysnivån med balett (nötknäpparen) på operan, chokladtomte med julmust, julklappsshopping i staden och fika på ett mysigt fik ute på djurgården. perfekt helg enligt mig. äntligen har jag fått se en riktig balettuppsättning och två timmar med så otroligt kompetenta dansare går himla fort.
eftersom jag inte har hittat min försvunna kameraladdare ännu så blir det en blandning av olika bilder. den översta bilden på mig har min syster tagit, den fjärde bilden som är en pressbild har Ingmar Jernberg tagit och den mittersta har jag själv tagit med iPhonen i instagram-appen.
nu längtar jag till jag kommer ner till skåne och julmyser med alla nära och kära. men innan dess har jag en hemtenta att avverka, sista tentan innan jul så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0