little sad one

idag gör det ont i mitt lilla hjärta. saknaden är alldeles för stor just nu. men jag försöker komma på andra tankar och umgås med fina människor. åt kinabuffé på peking med danstjejerna från klassen då vi firade Natalie och Emma som fyllde 18 år idag. jag har också lagat mat till mig och pappa. pastasallad med bacon fick det bli idag. inspirerades av en bloggare som hade lagat det. tyckte det såg så gott ut att jag ville prova att göra det själv. resultatet blev mycket bra, supergott. nu ska jag ta itu med plugg med lugna låtar i bakgrunden. jag är fortfarande lite ensam i mitt lilla hjärta, där kommer alltid finnas ett stort hål av saknad som inte går att fylla ut. hoppas att era hjärtan mår bra. Och att ni är lyckliga och omger er av kärlek från era nära och kära för man vet aldrig när det plötsligt tar slut en dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får ont i hjärtat av att läsa detta lovisa! om det är som jag tror, ska du veta att jag beundrar din styrka och ditt mod!



Hanna Kallberg

2010-09-23 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0