åttonde oktober

jag gillar förändring och kan tröttna på en accessoar, ett plagg, en frisyr, en doft, en låt mm väldigt snabbt. fick för mig att jag skulle köpa ett grått nagellack som cirkulerat på ett antal bloggar. ett vid namn miss stone heart och som finns att köpa på h&m. Och som vi alla vet så hinner man knappt blinka innan det tar slut i butiken. så nej, jag fick inte det hypade gråa nagellacket i min ägo utan köpte istället ett mörkgrått från depend som var en smula glansigt. kom på den smarta idéen att man kunde blanda det med ett vitt nagellack för att få det en aning ljusare. Och mycket riktigt så fick jag tillslut fram en fin grå nyans som jag målade på mina naglar. det roliga är att jag endast hade det en dag. efter det hade jag tröttnat på den perfekta gråa nyansen. där har ni mig i ett nötskal.

 

alla människor har bra och dåliga dagar i sitt liv. men jag kan inte låta bli att förundras över hur den ena dagen i veckan kan vara toppenbra och en annan pest och kolera. jag inspireras mycket av olika människor och idag fann jag en blogg där bloggaren var så otroligt vacker och hennes ansiktsform var något av det finaste jag skådat. så otroligt vacker tjej. Och som vanligt när jag lyckas hitta en ny blogg så läser jag den from scratch så att säga. det är bara sån jag är. lite småsöt sådär.

 

Daniel Adams-Ray- Gubben i lådan går på repeat i mina vita urban ears hörlurar. så bra!


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

jag måste säga att du är otroligt vacker!

2010-10-13 @ 10:47:32
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0