24

 

 

igårkväll firade vi My Olsson som fyller 18 år idag och det gjorde vi med lite förfest hos henne och en sväng till biljard. extakt 00.00 fick hon komma in. en trevlig kväll/natt var det allt.

mitt hår ser jättekort och lite mörkare ut på dessa bilderna. jag är sugen på en förändring när det gäller mitt hår och jag hade kunnat tänka mig att ha det lite längre än till axlarna. så fint! dock känner jag mig själv och kommer att sakna mitt ganska långa hår.. knepigt det där. jag vill ju så gärna sätta saxen i det. en sak är i alla fall säker och det är att de slitna topparna ska väck. I need a change.

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

sv: Va kul! :D Jo det går bra, får ju fotografera även på skoltid nu så det är ju toppen =)

2010-10-31 @ 13:26:27
URL: http://www.evelinaytterbom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0