1

Nu är det november och jag har novemberlov och det är fint. jag är grymt sugen på äppelpaj vilket jag har varit rätt ofta på sistonde. det ska inte vara sån tråkig och vanlig smulpaj utan sån knäckig god variant. mums!

i lördags fick jag boken Elsas värld! det lönar sig att nämna vad man vill ha och tänker köpa på sin kära blogg. kanske tillochmed skriver en julklappsönskelista här på bloggen, de hade varit något det.

 

annars då, jag vill ha jul och nybakta lussekatter i mängder och så vill jag dricka glögg och chailatte. sådana juliga drycker. jag vill strosa runt på stan och köpa julklappar sedan vill jag slå in dem i fint presentpapper och dekorera dem på olika sätt. ja det vill jag. jag vill också ha snöbollskrig, fika i timmar på café, ta körlektioner, dansa, kolla på julgala i konserthuset, medverka på julavslutningen i teatern, dansa på uteställen, klä ut mig till 3:3 into the djungle och mycket mer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0