7

 


 

den här helgen har jag umgåtts med mina systrar som båda två har varit hemma över helgen. det har varit fint. sen har jag varit på halloweenfest, utklädd till ett skelett. det blev mycket dansande för min del vill jag lova. så sjukt kul! i en dimma av rök och technoljus kunde man urskilja olika utklädnader. jag har även kollat på flera avsnitt av gossip girl, åh vad bra det är! speciellt det senaste avsnittet där Robyn gästspelar på blairs födelsedagsfest. serena är min absoluta favorit!

 

nu är höstlovet slut. det hade gärna fått vara en vecka till, men det är samtidigt skönt att återgå till vardagsrutinerna och för att inte tala om dansträningarna, herre gud vad jag har saknat dem! min kropp skriker efter dans och träning. I veckan hade jag tänkt boka in ett frisörbesök på skägg&lockar då det var alltför längesen jag var där och mina toppar är så otroligt slitna. annars blir det väl mestadels plugg och dans för min del.


Kommentarer
Postat av: ana

vackra bilder

2010-11-28 @ 17:16:19
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0