This weekend

Det har varit en fin helg. Var som sagt hos frisören i fredags i några timmar och sedan på kvällen var det tjejkväll hemma hos mig. Det var trevligt med kortspel, musik och alias. Sedan på lördagen tog vi tåget tidigt till Höör, där vi dansade tre danser på en föreställning och när föreställningen var slut så var det dags för workshop med Sanna i en timme då hon lärde ut en koreografi i streetdans. Det var otroligt kul att få dansa en dansstil som man inte brukar dansa och det gick förvånasvärt bra också! Efter workshopen åkte jag till fogdarp för att fira Lowe i efterskott med prinsesstårtor och han fick sin present som var en grön digital armbandsklocka som även kan lysa i mörker. Den var riktigt uppskattad av honom.



Bild: butik 47

En sådan här fin klocka fick han av mig. Lika grön som marsipanen på prinsesstårtan.

Kommentarer
Postat av: tea

sv: vad glad jag blir, tack snälla!



åh tycker så mycket om texten du har i din header. har en tavla med samma tryck på väggen. trevlig söndag på dig!

2010-05-16 @ 13:53:27
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: E.

Dessa är tagna med min Nikon D80, dvs en systemkamera. Den är verkligen super, om en aning tung kanske. Jag gav 6000 kr för kamerahus, objektiv samt väska vilket den absolut är värd. Men nu har D90 kommit ut så du lär hitta den bra mycket billigare än så skulle jag tippa på.

2010-05-18 @ 19:00:16
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0