Ensam hemma #1

Kan inte hitta min sladd till min kamera vilket resulterar i att jag inte kan lägga upp några bilder. Ska fortsätta att leta efter den senare. Men det kanske är lika bra att jag inte lägger in några bilder då min kamera är usel. Det hade suttit fint med en ny kamera! men min ekonomi tillåter inte riktigt det då jag snart ska betala smink som min syster beställt och även tågbiljetter till Göteborg. Ska åka till Göteborg på påsklovet tillsammans med Linnéa och hälsa på Felicia. Har ännu inte varit i hennes lya. Ska bli spännande och se hur hon bor.

Jag har fått ont i halsen och har fått feber. Vilket inte är så konstigt med tanke på att Annica hade det förra veckan och även pappa har haft det. Dessutom har två tjejer i min klass också haft det nyligen. Så det är kanske inte så konstigt trots allt att även jag har lyckats bli drabbad, då mitt immunförsvar inte är det bästa. Jag är helt själv hemma och tänkte ta och mickra en pan pizza snart och kolla på let´s dance finalen, haha vilken fredag.

Jag fick en bok vid namn Deluxe av Emilia i onsdags. Som handlar om ungdomar som lever i en värld av lyx och bedrägeri i manhattan. Jag har redan läst femton kapitel. Den påminner lite om gossip girl fast på 1800-talet.


















Kommentarer
Postat av: Emilia Hansson

Hej Lollo! Vad bra att du gillade boken! Hoppas benvärmarna också passar! Du är verkligen super bra på att dansa! Det var ju tur att du inte blev sjuk på showen i alla fall. Jag är också ensam hemma och är förkyld och har feber =( Det ösregnar här och jag måste sitta inne och söka jobb hela dagen... Fredrik är ute i skogen och spelar paint ball. Det är synd att det är så långt till Lund annars hade vi kunnat vara sjuka tillsammans. Du får ringa om du har tråkigt! Annars ses vi i påsk! Kram Emilia

2010-03-27 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0