Who I am


Ni kanske vill ha en närmare presentation om vem jag är.
Mitt fullständiga namn är Lovisa Anna Ulrica Hansson. Jag skulle egentligen heta Victoria i andranamn istället för Ulrica vilket jag hade tyckt bättre om, men det fick min kusin som andranamn istället. Jag ska till hösten börja mitt tredje år på danslinjen på C4 gymnasiet. Därav kommer jag också snart fylla 18 år. Det är väl då livet börjar på riktigt.. jag är ingen person med klara drömmar och mål utan jag tar dagarna som de kommer och så får tiden utvisa resten. Jag älskar melon och jordgubbar och jag tycker att kärlek är det finaste som finns. Jag är svag för killar med ett födelsemärke vid läppen. Något annat som jag tycker om är mode och att läsa bloggar. Genom olika bloggar kan man hämta inspiration och så tycker jag om att läsa texter, särskilt texter om kärlek och såntdär fint. Men jag beundrar de människor som har förmågan att skriva helt otroliga texter. En annan sak jag brukar göra när jag finner en blogg intressant är att gå igenom alla publicerade blogginlägg för att få en bild av personen bakom bloggen. Slutligen tänkte jag tala om för er att dans är min passion. Jag bokstavligt talat älskar att dansa, att uttrycka känslor, känna musiken inom mig och framför allt att dansa på scenen. Det är när jag dansar på scenen som jag kan bemöta publiken och det är en otrolig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0