Göteborg nästa

Imorgon beger jag mig till Göteborg. Wiho! där ska jag tillbringa tre, förhoppningsvis soliga dagar med min syster Felicia. Det ser jag verkligen fram emot. Äta kanelbulle i Haga, shoppa, fotografera och sånt fint tackar man inte nej till. Det kanske även blir lite godis från 4-gott också, i alla fall om jag får bestämma. Felicia har varit gullig och länkat till min blogg vilket har resulterat i över 100 unika besökare. Har funderingar på att börja publicera texter, lägga upp mer bilder, dokumentera mer helt enkelt och även uppdatera mer. Vad säger ni om det, det låter väl bra.


Felicia på bilden som även har den här fina bloggen.

Kommentarer
Postat av: E.

Okej, jag fixar det. Dock ernligt min tabell är det Neutrugena du har tävlat på, ska kolla om det stämmer för kristallplattorna är ivägskickade för ölängesedan till vinnarna.



Kram.

2010-06-20 @ 20:53:10
URL: http://petite.nu
Postat av: Linnéa

mysigt det låter! jag vill också! puss!

2010-06-20 @ 21:59:02
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0