FASHION.


Det blev ett modetips ni får ta del av idag och idag är det fokuserat på killmode.
Jag fastnade för den här bilden när jag fick syn på den. Ett par uppvikta jeansshorts kan inte bli annat än bra när ett par bruna ben syns under dem. Och hur fint är det inte med en öppen kavaj till en lite enklare outfit. Jag tycker det är snyggt att han har valt att ha en mörkare t-shirt under och sen att ha en vit tygpåse lite nonchalant i handen. Slutligen kunde han inte valt ett par mer passande skor än de converse han har på sig. Jag är väldigt svag för converse på killar. Jag får ett intryck av att han är en modemedveten kille, det kan man också se på hans frisyr som var och varannan kille går runt med idag.

Bilderna kommer givetvis från stockholmstreetsyle.

Kommentarer
Postat av: viola

tack! härlig blogg du har :D kram

2010-06-15 @ 16:12:31
URL: http://vaajowla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0