Ansiktsprodukter

Idag låg där ett vitt kuvert i brevlådan som innehöll fem prover på två rengöringsprodukter till ansiktet från Neutrogena, oil free facial wash och oil free make-up remover. Jag har testat dessa två produkter nu ikväll och hyn blir verkligen len. Jag vann proverna i en tävling på Emma Malmlöfs blogg. Jag har följt hennes blogg sedan hon bloggade på en annnan domän och jag är fortfarande en trogen läsare av hennes blogg på bloglovin. Hon skriver otroligt bra texter och man får mycket inspiration därifrån. Men jag fastnade framförallt för hennes blogg på grund av hennes otroliga texter. Den talang hon besitter är beundrandsvärd.


Dessa två produkter var det som jag fick prover av. Änsålänge faller de mig i smaken då min hy blev riktigt len.

Kommentarer
Postat av: Emma.

<3

2010-07-08 @ 11:20:36
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0